Thursday, August 25, 2011

:.Gam .:

Assalammualaikum..
 Hai, Hari raya Aidilfitri semakin menghampiri. Tapi saya ta na bercerita tentang hari raya dulu. hehhe.. Lagi 2 hari pahtu da cuti raya. wah.. ta sabar. *tapi kalo cuti pon bukan bole tido sepanjang hari, keja mengemas sedang menunggu :( *  jadi seminggu ni, keja saya sgt la membosankan. @_@.  kdg2 saya men gam2. hehehehe.

Lokasi: Meja Engineer. ^_^, kalo die rase ade kesan2 gam tu, die da tau da sape punye keje. hehehehe

Melihat aktiviti ni, tetibe memori zaman sekolah menerjah. hehehe. Dulu aku skola ngn bebudak Non islam. so, kekadang tu dorang dtg skolah ngn kuku berkilat. Dorang pkai nail polish tu, apo nmo eh tu.. hmm Cutex ek.. ha cmtu r bunyi eh.. tapi zaman sekolah mne la tau benda2 cmtu. nk dijadikan cite, aku guna Gam sebagai cutex.. hasil nya....

Kilat kan? hehehehe.
 kalo nk berwana pakai colour magic ta silap, pahtu baru gam nak kasi die kilat.. hahaha

kalo kat rumah, aku guna minyak nk kasi kilat. hmm --->yang ini aku ta paham motifnye. hehehehehe. 
Pelik-pelik jerk aku dulo2. 


No comments:

Post a Comment