Thursday, October 14, 2010

:: Ada apa dgn 10.10.10? ::

Assalammualaikum wbt. 

♥ 10.10.2010 
Tarikh yg sangat cantek. memang x diakui la, kalo aku bole kwen tahun ni mmg aku pilih tarikh ni. hehehe * tapi xde sape nk kawen ngan aku skrg ni. kikiki *. Ha, x kesah la. Pada Tarikh ni jugak mcm2 peristiwa/kejadian yang berlaku dan mengejutkan pada Malaysia antara nya ;

:: Kemalangan di Kilometer 223 Lebuh Taya PLUS berhampiran Plaza Tol Simpang Ampat, Alor Gajah. ::
:: Majlis Perkahwinan Angkasawan Negara, Dato’ Dr Sheikh Muszaphar Shukor dan , Dr Halina Mohd Yunos::

(T_T )Takziah pada keluarga mangsa kemalangan dan (^_^) Tahniah pada Angkasawan Negara dan Pasangan. aku yakin dan komfem, tarikh 10.10.10 ni jugak ada sejarahnya tersendiri pada setiap individu. ngee >.< termasuk la diri aku sendiri. ada yg mengembirakan dan tak tetinggal yg mengharu biru kan kehidupan aku sekarang ni. Tapi aku nk cite yang mengembirakan saje. sedeh2 takmo! * silent is better 

Tahun ni saje, ada 4 Sepupu aku dah berkahwin dan akan berkahwin. *ramai kan? bile la turn aku ni...... >.<* masing2 memilih lain2 wana tema, purple la, pink la, hijau la, kelabu itam la, oren la... haish -.-" * buat skali wana xbole ke korang* Bajet cukup ke x, aku n family kene ikot jugak sebb aku nk muke aku ade dlm gambar ! hahaha * semak tol ! *  Jadi nk dijadikan cerita, sepupu aku telah memilih 10.10.10 nih tarikh majlis resepsi die. Huh, Die kawen amek 3 hari ! 
  • Kenduri doa selamat
  • Akad nikah dan majlis malam berinai
  • Majlis persandingan  
* Melampau tol la ko b.ngah! * Tema mereka ni ungu + Pink. 
>.<. let check it out !


:: Time ni aku xde, aku nga keje, tapi dengar cerita, B.ngah (pengantin lelaki) akad sampai 3,4 kali * xpasti *. Dengar cerita lagi, kali pertama da oke, tapi Tok Kadi bwt2 x dengar plak, di suruhnya buat skali lagi, ha.. gelabah la deh .. tu yg kali ke 2 n seterusnya xberape nak oke. * kekeke * tapi walaubagaimanapun, mereka da sah jadi Suami Isteri. *Aku kne pindah !!!! oh lupe, kak ipar aku ni sebenarnya H/mate aku... sedeh2.* ::


:: Time ni Majlis Malam berinai. Best2. de bunga api! sonok! pendekar kapor menanti puterinya.. *Mende yg ko merepek ni bam!*::

:: Disini saye nk ckp, tyme ni panas, sikit pun xujan, pengapit tuh, aku xtau la die tang mne sampai kuyup cmtuh. kekeke *sori lai !*. Korang napak x aku, betol2 blakang pengantin. tapi terlindung la plak. *kejam tol la mereka neh, penat aku berebut ngan nurul amek position kt cituh*. santek x mereka??? sepadan x? ::


:: Taraa!!! santek x?? Pink! ni sume sepupu perempuan aku, ada lagi 2 tapi mereka malu. *kitaowg ni mmg xmalu bab bergambar. kekeke*. ::

So, ini la kejadian 10.10.10 yang mengembirakan keluarga aku n aku. 
Buat B.ngah dan K. Aida (Pengantin Baru) : SELAMAT PENGANTIN BARU!

No comments:

Post a Comment