Tuesday, October 26, 2010

Sepetang besama Mereka :: Jusco + City Park

Assalammualaikum wbt.

Hai,, setelah sekian lama ku mengumpul stori, akhirnya aku KEMBALI !! Ahahaha *poyo la ko neh jane,, ta mo. ta mo. ta mo.* Btw. welcome.welcome.welcome. Entri kali ni aku nk bercerita tentang xtvt last friday ! 22 Oct 2010. * aku monteng keje, tapi keje siap ma.*

Pada waktu tengahari di hari tersebut * chewah ! * aku telah dibawa lari oleh Farah Liyana bersama 2 owg kakak angkatnya yg di import dari P.Pinang ke Jusco Sbn 2. * Oh Pliz,, xde ke tmpat yg menarik tok dilawati cik Farah? *. Niat aku hnya nk lunch je kat sane, tapi stlah digoda...digoda..dan digoda.. aku telah TERshopping beberape item yg xde la byk sgt pon. Hehehe. * aku lak lelebih *

1. TERbeli shawl Earring. TERbeli sbb shawl tuh berwana hijau, bersesuaian ngan wana tema majlis perkahwinan kakak sepupu ku pada keesookkan harinya. hehehe

bulat muko aku ! Pelamin die sgt santek.. i geram ! (entry for diz stori will be come up later)

2. Terbeli 2 cekak,2 sepit rambut. rambut aku da pendek, jadi rimas.
3. Farah dan aku pada hari tu terlebih Lesbian lak,, kami beli Silver couple ring . De pakataan LOVE lagi. ha.. jgn memain kau.. nasib baik nk carve nama kne + duit,, kalo x, da lame carve nm kitaowg skali. * Arghh Perfect LES !*

Ahaha, baik nya aku berpakaian baju kurung, al maklum la, dari opis kan. * ari jumaat beb !* . huh. jannah, agak selebet ye kamo. Kat atas meja tuh, sume mkann aku excluding Aiskrim n lemon tea. hehehe * byknya ko makan,,jannah ! *

Stelah abis level jusco Sbn 2 tuh kitaowg rayau n kebosanan, Farah ajak plak g ke city park ! wah. wah. wah. * shhh..jgn gtau yg len, aku 1st tyme dtg city park ni setelah 22 tahun jadi owg n9,, so exited ! * kat city park, kite bole bg mkn ikan, jogging, datink . ahaks. 
Jgn xcaye, ikan kat cini besar2, kalo bole pancing pun aku ta na mkn. menakot kan. lebih2 lagi ade ikan sembilang yg bapak2 besar. 
 Sile jgn kompius,, pic diambil pada hari yg same, cume after merayau di jusco Sbn 2 (aku rs, aku cm promote jusco Sbn 2 je ni), kami sempat ke rumah sewa aku di Sbn 2 untuk aku menukar pakaian. hehe. * sempat la gak mereka2 ni menikmati megi kari buatan farah kat umah aku.* Pemandangan yg cantek. lebih cantek lagi bile cik jannah ade. Ahahahaha. * oke, tipoo je*

Itu saje buat entri ini. thanks to my luffy lesbian fwen. hua hua kerana bwk kami jenjalan. * Bepoloh kali mama die kol suruh balik, ahahaha so adventure*


Sekian time kasih. 
p/s: Sesiape yg nk menggunakan khidmat pemandu pelancong ni bole contct aku ye. Ahahaha

No comments:

Post a Comment