Saturday, October 16, 2010

:: CIT, jangan lupe BAM oke ! ::



Waalaikummusalam wbt  ::

Hai, hidup ni ibarat RODA. Jap kat atas, jap kat bwh .  Dlm peribahasa kiasan ni, * pe yg aku phm la * hidup ni kite akan melalui saat gembira, kmudian kite akn melalui saat sedih. Dulu gembira, hari ni kita akn sedih plak, sok luse kite akn gembira pulak. Who noe rite?. * Korang faham x? Buat2 faham suda la. *



Sebelum aku bercerita lebih lanjut cite roda2 ni, nak ty, sape stuju laki ngan pompuan bole bekawan?? Angkat kening ziana Zain?? Hahaha * aku stuju.stuju ! >.< * Aku rse ak byk kwn laki dri kwn pompuan kot. Hee.. Mayb sebab aku ni de 2 beradik je, Pastu aku de abg dan aku ngn abg aku ni sgt2 la rapat ! dats Y aku senang kwn ngan dorang (kaum adam) kot. Haha * Rasanye laaaaa *. Yg Xbole bla, ada la sorang mamat ni, ckp kt mbe die yg lg sorang “Ah, die ni (merujuk aku), ko anggap laki jek” ERK..! * wah ko, suka suki ko jek mattt! * Hampeh, pehatian.pehatian.pehatian, aku masih bernaluri  pompuan ye, berjiwa halus bak bulu roma kt tgn aku ni * sgt.sgt halus ye *  Ta mo.ta mo.ta mo.



Ok.ok. Berbalik pada stori Roda. Dunia aku skrg ni berada di posisi di bwh dimana aku dlm keadaan sedih + Pilu + rasedunianakterbalik * Upss.. terlebeh suda *. (T_T). Mcm bda berlaku dlm hidup aku ni, antaranya BFF aku yg version laki telah pergi meninggalkan ku ke kepong untuk menyahut seruan kerja di TNB demi mencari sesuap char kuew tiaw dan teh ais tok dirinya dan ank tekak nya. *kekekekeke. Diet la kunun, xmkn nasi* . Sepemergian die ke sana telah memberi efek pada diriku. Antaranya:        
  • Mkn char kuew tiaw, n McD xde teman ! T_T 
  • G MPH xde teman * kalo g ngn die, aku bole pilih komik yg aku suke,,pahtuh xkne bebel >.< *
  • Kne buat sendiri kalo nk isi minyak itam kt kete. *da try... ha hambek, melimpahhhh~~*
  • Mangsa kutuk tanpa perasaan da xde la. Xsyiok! Heeee * Ini yang penting neh *


 :: Ha, ini la bucit Mohammad Khairul Akmal a.k.a Bratpit version MJ B4 Plastic surgery. Haha. Pic are taken by me, a comey + sweetie girl at char kuew tiaw’s stall in front of  Petronas, Sbn 2 ! nsem x ?? Cerah sketla coz lighting bek punye kat atas pale. Hahahaha. ::


P/s buat Cit ;; Sedeh owg die da pindah. T_T. Maceh bebyk teman + Lyn gilo owg kt semban ni. Moga bejaya kt sane.  Rasie simpan ha, telan dlm perot. Then ta ya pening ngn kate2 owg rmai yg busuk ati k. "Byk2 bersabar ye, mungkin ini sume dugaan tuhan. Sori, owg xpt tolong time die susa." :( * Hahahaha, cm kenal je kan kate2 semangat ni. kekeke


Cit, xbole ke kalo dtg Sbn just isi minyak itam owg? xbole eh? bru 45 minit kan? kan !? kan!? (sile bce dgn nada tinggi *spt mnjerit dlm kete,,ala slalu buat kot*) 
>.<
lighter tanpa gas simpan leklok na.


Jom layan ; A year witthout Rain 

No comments:

Post a Comment