Wednesday, October 13, 2010

:: Gudluck Speckie! ::

Asslammualaikum wbt.

Ape kabar? minta-minta chat2 belaka, jauh kan la dari masalah yg memeningkan. hehehe. Entry kali ni, aku nk bercerita tentang kegembiraan sorang kwn aku ni yang akan mengakhiri latihan industri dia kat TNB seremban pd 15 October 2010 *tarikh keramat bagi die. keke*

Xdo la menarik bona pon cito eh.. cume semalam aku agak masyuk, jadi aku ajak la kwn aku ni pg makan *dgn murah ati aku ingin belanja die*. kat Pizza Hut! Baik kan aku? hehe. Bila tgok kegembiraan dia teringat time aku buat Latihan Industri kat TNB semban dulu. Sebulan nk abis tuh bukan main lagi counting days. Then, lagi seminggu nk abis, setiap hari aku canang kat staff kat situ "Bang/kak, owg last minggu ni, bile nak bunke owg?" *jannah, gile x malu ko ni!* hehehe. buat2 muka xmalu kan, tapi seminggu tuh aku dibelanja beb, bekpes ngan lunch di suppot. *untung la bdk yg masih ber LI ngan aku time tuh, mereka pun terkena tempias jugak*. dan sampai skrg masih ada yang berhutang la.. hehehe.

Tapi, walaubagaimanapun, staff kat sane mmg best. Credit to u all!

Ini la Speckie Fitri, trainee TNB semban Tkt 5! nsem x? ahaks. walaupun agak pelik tapi die sporting habis! *bile kne waktu nye la* >.<

Huh? who diz?? catwoman? oo..xckup seksi.. ngee.. ni Tong Farah Liana *My senior*, my bFF also! hari2 aku jempot die kat tmpat keje die untuk lunch bersama. Dan pada hari itu, die pun diBELANJA *walaupun da keje, dem, xaci!*. Die ni penyeri, pelawak kami! best!



Wit Luv!
P/s tok speckie Fitri (dengan harapan die membaca), jgn sesekali lupa dimana anda menimba ilmu! >.<
Trimas kerana membaca.

No comments:

Post a Comment