Monday, November 1, 2010

:: Pari-Pari hijau ::

Assalammualaikum wbt.

Hai.Hai.Hai. mekaceh sbb sudi singgah di blog ni. Hehehe.  Jasa baik anda akan ku kenang sampai aku bila2 lah ! 1st at all,, aku nk ucap congrate kat sume klantanese coz team kijang berjaya merangkul piala Malaysia Sabtu lepas. *belum basi lagi kan??* . Keciwa aku N9 kalah. takpe, next year rampeh balik yo ! *menanges2 aku kt uma, siap hentak kaki ag.. whuu.. bukan sebb kekalahan n9, tapi aku kalah beating! 1 gol Rm5 topup! hampeh tol* oke. aku ta mo cite pasal bola ni. sakit ati !

Aku nk cite siket pasal wedding akak sepupu aku pada 23.10.2010. *belum basi ag an?* setelah sekian lama menunggu gambar2 di upload kt fb oleh mereka yg berkaitan,, Akhirnya dapat gak aku share ngan korang. *huh. nk tunggu nurul email gambar, berjoman la den tungu. silap2 den da tuo bangko baru dapek agak he*. Meh aku cite siket biodata akk sepupu aku ni. Nama diberi NorafiQah binti Abdul Ghafar. Anak kedua dari 6 adik beradik 7 adik beradik,, *kekeke..salah kire lak. neves tyme tulis entry ni*, cucu pompuan sulung yg berkahwin dalam keluarga mariam *harap2 dapat bg cicit laki yg sulung tau. ahaha*.

Majlis Persandingan berlangsung di rumahnya,, Subang, Shah Alam. Agak tak berpuas hati la sikit coz aku tak pat nak turut serta dalam acara persiapan majlis ni. Maklum la, wanita bekerjaya la kata kan. *walaweh..bertambah2 POYO ko ni jannah* .

Majlis pernikahan berlangsung di Masjid * pe nm masjidnya aku xtau, yg aku tau masjid tuh ade wireless !. hebat x? dpt la gak aku blas komen2 kt FB tyme ni *. lafaz sebanyak 3 kali * leh thn la neves nya*dan angah pikah selamat menjadi isteri yg sah kpd abg rashid. Tahniah! Masa ni aku mencari lensa camera. Agagaga


Persandingan bertemakan flora & fauna daun,, hijau.>.< hijau dan hitam. Not bad lor. hehe. santek2.

sekitar Majlis, ada la insan2 yg xleH jumpe camera, terutamanya aku. haha

Nurul. salah majlis perkahwinan. kekeke. byk merah dari hijau. hahaha. Tapi xdahal. kami suke awk ade kat situ. hahaha


Adik abg rashid. >.<

Ini busu aku. aku xtau pe yg die cuba lakukan sekrg ni. hehehe. menurut B. chik afik, Busu sedang membandingkan h/phone yg mn lagi bagus. Erk. Tapi kan,, Tu h/phone zaman bile tu? eh??eh??

 Aku n kembar. Ahaha. Bak kate kwn aku, sama acuan. tapi die santek lagi.. *bukan slalu aku nk merendah diri ni. hahaha*. Pic ni, reshoot sebanyak 3 kali. Bak kate lai, muka aku susa nk fokus! wah !sampai ati kau lai.  sob.sob.sob *ade aku kesah? ahaha*


Aku dan Kak Z kak zarina. Next year is her turn. Amin! My turn???? T_T
Ini kitam Nur Farhanass md sukri. The bunga telor girl. hehe


aku.nurul.jaja. The sebuk2 girls. haha

Eh? wink.wink.wink.
Lai & Nurul

 we call it "pari2 hijau" tapi someone called "kumpulan marhaban" erk...... ta mo. ta mo. ta mo. santek? makaceh kat mak Andah untuk baju sponsor. hehehe.. i loike... dan maceh kat nurul, kerana memilih corak ini.

Sekian saje untuk entry kali ini. smoga terhibur. oke2. bos aku suda panggil suh bwt keje. calo bete.


Bubye
wif luv

2 comments:

  1. aku yg sgt cumil bbnding awk..nuryayassNovember 1, 2010 at 4:04 PM

    hye2...silap2...
    anak kedua dri 7 adik brdik..
    spe la yg terbuang tuh..

    ReplyDelete
  2. terbaek angah..!!!

    ReplyDelete