Monday, November 8, 2010

:. Kebosanan yg terisi .:

Assalammualaikum wbt.

Hai.hai.hai. hehehehe. Sakit,, tapi ku gagahi jua tok menulis entry ini.. *bosan sebenarnya.. yela,,xle tido kan. kalo kt uma da berada kt  Jepun da ni,,tgah pakai kimono.*. cmni la kehidupan harian. BOSAN. Minggu lepas lagi la bapak bosan. Tak leh terima tol. Meh cite siket;

1. Hari Khamis . 4.11.2010. Lepas lunch hour. Bertemu H/mate baru, elly tok bersama2 memindahkan brg2nya dri Taman Ampangan ke sikamat. Sebelum tu singgah mcD tok beli bubur *kecian.. h/mate aku ni hanya bole mkn bubur selama 3 hari... xpe elly. bole kurus!* ha! meh cite siket jap pangai pelik die ni.

McD yg paling dekat kt TNB tu adalah kat dlm seremban Parade *euuuu.. Shopping complex yg hampir mati* Parkir kat situ dikenakan Rm2.00 xkire la berapa jam pun. Elly, ms. h/mate aku ni, sejak2 die bekerja kat TNB tu, die parkir situ tak berbayar *dun know how pakcik parkir tuh bole terlepas pandang* .Dan pada hari itu, pakcik parkir tu mintak la RM 2.00 kt kami. 

Pakcik parkir: Kne bayar RM 2.00 dek.
Elly: La.. kne bayar ke. selalu xkena.
Pakcik parkir: Kene dek.
Elly: Sekejap je pun kne bayar gak ke?
Pakcik parkir: Kne. sume owg parkir kat sini bayar.
Elly: Ala. xnak parkir la.
(Aku dan Elly bergerak menuju ke kereta dan jalan meninggalkn Sbn parade. -.-")
 Ok. bg aku pelik. Sgt emo. Ahahaha. Elly. ko pandai bwt lawak la! Akhirnya. kitaowg pegi ke McD Senawang!  Jauh kot. 

Oke berbalik pada cerita pindah rumah tadi.Of course la aku tolong mengangkat brg2 dia kan. Hambek! 5 trip turun nek trun nek tangga *nasib bek tingkat 1* hmmm >.< kurus aku sekejap. kekekeke 

   Ni trip pertama. nasib la brg2 die sume comel2.. kalo tak, pening gak la camne nk muatkan dlm kete myvi die ni. Pemberitahuan, aku nye uniform ketika ni, baju kurung raya 2010 aku. Bapak RIMAS kau. xpe. Demi kau elly.. tara kesah. >.< (baik kn aku)


Oke. suma da dimasokkan. Crowded x? hehe. Jgn sangke myvi xle jdi lori. Ahahaha

2. Hari Khamis . 4.11.2010. Lepas drop brg2 Elly kat uma sewa. Cube teka.. kami kemana?? vrrroommmm! The mines! serdang huyee..huyee..huyee.. *jakun.. 1st tyme ni g.ahaks*. Yang xbest nye.. aku teman die je laaa.. Elly,, len kali ajak tyme Cheque aku da clear oke. Huh! Tapi xkesa la.. aku tumpang survey dulu. ngeh2.. Menurut ms. h/mate ni,, die da survey aitu ngan kawan die,dan berminat dgn beberapa stuff kt situ. Then, dengan harapan, kedatangan kali ni dpt la die miliki. 


Turun naik.turun naik level. Setelah 2 jam bersiar2, masok suma kedai yg kat dlm pic atas ni.. akhirnya.....


She bought it! Finally! 
just one
-.-"
Elly.Elly.Elly. 

3. Sabtu. 6.10.2010. Tetibe rase nk tgok wayang. Aku teringin sgt nk tgok cite "Life as we know it". 

Aku pon mengajak la Cik Farah! Bengong fening fren. TAPI! movie tuh kul 5.15pm.! so, wats the problem??? Big problem! Ms Farah masih tinggal di zaman jepon,,dimana anak dara xle kua mlm.. *dear farah.. wek!* keciwa..
Tapi, Keinginan nk tgok WAYANG amat la meluap2. Jadi kami telah sepakat tgok je cite pe yg die belum tgok ngan Boyfren die. -.-"

Adele: rise of the mummy (PG13). Best2. Kelakar + Mengarot. Tapi xkesa pon. Terhibur. hehehe


Farah. Bengong fening fren. Ahaha.


Aku. *Selekeh!* Plan xdijangka kot. dimaafkan. hehehe

Tapi aku nk gak tgok cite tuh! sape nk teman! Whuu... T_T.
Sob3.

sekian terima kasih
jumpe lagi. 
Ahahaha


2 comments: